• 16-06-2010, 12:10:42
    #64
    harbiden ürkütücü bir hayvan en azından resimde gördüğüm boyutta,
    ama anlattığına göre bu ürkütücülüğün altında sakin kendi halinde klasik evcil bir hayvan yatıyor.

    sana tavsiyem hayvan bu kadar büyümüşken bi yerden dişi bul, bi şansını dene derim.
  • 16-06-2010, 12:34:58
    #65
    Üyeliği durduruldu
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbiden ürkütücü bir hayvan en azından resimde gördüğüm boyutta,
    ama anlattığına göre bu ürkütücülüğün altında sakin kendi halinde klasik evcil bir hayvan yatıyor.

    sana tavsiyem hayvan bu kadar büyümüşken bi yerden dişi bul, bi şansını dene derim.
    usta dişisi yok :S etrafda ama yozgatta bir kızda var 2 yaşında dişi söyluyorum gel sunları gelin güvey edek diye kiz yok ben hayvanımı pislik işlere sokmam diyo eğer daha fazlada olmazsa bizimkini kısırlaştıracam
  • 16-06-2010, 12:36:41
    #66
    Reveloper
    waay kertenkelen güzelmiş
  • 16-06-2010, 12:45:29
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu hayvanı nasıl görmedim sivasta günde 15 saat dolaşıyorum göremedim, sana tavsiyem cumhuriyet ekmek fabrikasının oradaki akvaryumcuda bir tane iguana var cinsini bilmiyorum bir uğra istersen ...
    Maaşallah bu arada
  • 16-06-2010, 12:53:07
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Bu tarz hayvanları beslemek çok zevkli Bende de pirana var. Şuan 1 tonluk akvaryumdalar. Onlardada aynı sorun var. Aşırı büyüyorlar :S Geçen elimi ısırdılar

    Ayrıca 3 sene öncede bi su kaplumbağası almıştım. Kabuk boyu 1 cm civarındaydı. Bugün ise 21 cm ( Pirana ve kaplumbağa akvaryumlarının resimlerini koyarım bugün. )

    Veterinere götürebilirsin. Sanırım o tarz ilaçlar veriyor onlar. Gelişmesini engelliyor.
  • 16-06-2010, 12:55:39
    #69
    Meta ADS Hizmetleri
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz hayvanları beslemek çok zevkli Bende de pirana var. Şuan 1 tonluk akvaryumdalar. Onlardada aynı sorun var. Aşırı büyüyorlar :S Geçen elimi ısırdılar

    Ayrıca 3 sene öncede bi su kaplumbağası almıştım. Kabuk boyu 1 cm civarındaydı. Bugün ise 21 cm ( Pirana ve kaplumbağa akvaryumlarının resimlerini koyarım bugün. )

    Veterinere götürebilirsin. Sanırım o tarz ilaçlar veriyor onlar. Gelişmesini engelliyor.

    Piranaları merak ettim hocam? Affınıza sığınarak resim rica edebilirmiyim
  • 16-06-2010, 13:13:53
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    waay kertenkelen güzelmiş
    Arkadaşlar Rica Ediyorum Kertenkele Demeyin Şuna

    teknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu hayvanı nasıl görmedim sivasta günde 15 saat dolaşıyorum göremedim, sana tavsiyem cumhuriyet ekmek fabrikasının oradaki akvaryumcuda bir tane iguana var cinsini bilmiyorum bir uğra istersen ...
    Maaşallah bu arada

    usta sen gunde 15 saat dolaşıyorsun ama ben 15 dk ancak cıkıyorum dışarı fazla gezmeyı sevmem ben cıkarsam aksu'yun oraya felan gidiyorum veyada yenişehir çevresınde geziyorum
  • 16-06-2010, 13:27:24
    #71
    Üyeliği durduruldu
    MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piranaları merak ettim hocam? Affınıza sığınarak resim rica edebilirmiyim
    Kendi akvaryumumdan gün içerisinde resimler koyacağım ama piranalar aşağıdaki verdiğim resimdeki piranayla aynı cins.



    Açıkcası bu cins hakkında pek bilgim yok. Bende arkadaşımdan aldım.

    Pygocentrus nattereri ' den besliyordum eskiden. Oda bayağı bir agresif bir pirana türü.

  • 16-06-2010, 13:36:30
    #72
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi akvaryumumdan gün içerisinde resimler koyacağım ama piranalar aşağıdaki verdiğim resimdeki piranayla aynı cins.



    Açıkcası bu cins hakkında pek bilgim yok. Bende arkadaşımdan aldım.

    Pygocentrus nattereri ' den besliyordum eskiden. Oda bayağı bir agresif bir pirana türü.

    camı çerçeveyi parçalar bu, karada bile terör estirir