waay kertenkelen güzelmiş
Arkadaşlar Rica Ediyorum Kertenkele Demeyin Şuna
Ben bu hayvanı nasıl görmedim sivasta

günde 15 saat dolaşıyorum göremedim, sana tavsiyem cumhuriyet ekmek fabrikasının oradaki akvaryumcuda bir tane iguana var cinsini bilmiyorum bir uğra istersen ...
Maaşallah bu arada
usta sen gunde 15 saat dolaşıyorsun ama ben 15 dk ancak cıkıyorum dışarı fazla gezmeyı sevmem ben cıkarsam aksu'yun oraya felan gidiyorum veyada yenişehir çevresınde geziyorum