harbiden ürkütücü bir hayvan en azından resimde gördüğüm boyutta,
ama anlattığına göre bu ürkütücülüğün altında sakin kendi halinde klasik evcil bir hayvan yatıyor.
sana tavsiyem hayvan bu kadar büyümüşken bi yerden dişi bul, bi şansını dene derim.
usta dişisi yok :S etrafda ama yozgatta bir kızda var 2 yaşında dişi söyluyorum gel sunları gelin güvey edek diye kiz yok ben hayvanımı pislik işlere sokmam diyo

eğer daha fazlada olmazsa bizimkini kısırlaştıracam