NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz hayvanları beslemek çok zevkli Bende de pirana var. Şuan 1 tonluk akvaryumdalar. Onlardada aynı sorun var. Aşırı büyüyorlar :S Geçen elimi ısırdılar

Ayrıca 3 sene öncede bi su kaplumbağası almıştım. Kabuk boyu 1 cm civarındaydı. Bugün ise 21 cm ( Pirana ve kaplumbağa akvaryumlarının resimlerini koyarım bugün. )

Veterinere götürebilirsin. Sanırım o tarz ilaçlar veriyor onlar. Gelişmesini engelliyor.

Piranaları merak ettim hocam? Affınıza sığınarak resim rica edebilirmiyim