İguna'm Fazla Büyüdü - Sayfa 11 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İguna'm Fazla Büyüdü
94
●
5.176
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İguna'm Fazla Büyüdü
İlk
6
7
8
9
10
11
17-06-2010, 17:26:20
#91
Anybody
oy oy ne tatlı şirin bişey bu
Allah analı babalı büyütsün
17-06-2010, 18:07:25
#92
Cem1
Bi amigoda ben alayım diyorum ama çoluk çocuk oluyo evde sorun olurmu ona bi kafes yapsam oralarda takılsa felan?
17-06-2010, 18:19:47
#93
Antonio
Hocam tebrikLer büyük cesaret
17-06-2010, 18:51:52
#94
BekirARSLAN
Üyeliği durduruldu
Cem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi amigoda ben alayım diyorum ama çoluk çocuk oluyo evde sorun olurmu ona bi kafes yapsam oralarda takılsa felan?
hocam sorun olmaz kafeste besliyorum evde olmayınca kafese koyuyorum akvaryum gibi camdan kafesi. evde oluncada odamda serbest bırakıyorum
17-06-2010, 20:12:14
#95
Bekq
Üyeliği durduruldu
Valla çok heves ettim ama annemi ikna etmem imkansız.
İlk
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler