• 17-06-2010, 17:26:20
    #91
    oy oy ne tatlı şirin bişey bu
    Allah analı babalı büyütsün
  • 17-06-2010, 18:07:25
    #92
    Bi amigoda ben alayım diyorum ama çoluk çocuk oluyo evde sorun olurmu ona bi kafes yapsam oralarda takılsa felan?
  • 17-06-2010, 18:19:47
    #93
    Hocam tebrikLer büyük cesaret
  • 17-06-2010, 18:51:52
    #94
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi amigoda ben alayım diyorum ama çoluk çocuk oluyo evde sorun olurmu ona bi kafes yapsam oralarda takılsa felan?
    hocam sorun olmaz kafeste besliyorum evde olmayınca kafese koyuyorum akvaryum gibi camdan kafesi. evde oluncada odamda serbest bırakıyorum
  • 17-06-2010, 20:12:14
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Valla çok heves ettim ama annemi ikna etmem imkansız.