Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi amigoda ben alayım diyorum ama çoluk çocuk oluyo evde sorun olurmu ona bi kafes yapsam oralarda takılsa felan?
hocam sorun olmaz kafeste besliyorum evde olmayınca kafese koyuyorum akvaryum gibi camdan kafesi. evde oluncada odamda serbest bırakıyorum