harbiden ürkütücü bir hayvan en azından resimde gördüğüm boyutta,
ama anlattığına göre bu ürkütücülüğün altında sakin kendi halinde klasik evcil bir hayvan yatıyor.
sana tavsiyem hayvan bu kadar büyümüşken bi yerden dişi bul, bi şansını dene derim.
İguna'm Fazla Büyüdü
94
●5.176
- 16-06-2010, 12:10:42
- 16-06-2010, 12:34:58Üyeliği durdurulduusta dişisi yok :S etrafda ama yozgatta bir kızda var 2 yaşında dişi söyluyorum gel sunları gelin güvey edek diye kiz yok ben hayvanımı pislik işlere sokmam diyoCyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer daha fazlada olmazsa bizimkini kısırlaştıracam
- 16-06-2010, 12:45:29Üyeliği durdurulduBen bu hayvanı nasıl görmedim sivasta
günde 15 saat dolaşıyorum göremedim, sana tavsiyem cumhuriyet ekmek fabrikasının oradaki akvaryumcuda bir tane iguana var cinsini bilmiyorum bir uğra istersen ...
Maaşallah bu arada
- 16-06-2010, 12:53:07Üyeliği durdurulduBu tarz hayvanları beslemek çok zevkli
Bende de pirana var. Şuan 1 tonluk akvaryumdalar. Onlardada aynı sorun var. Aşırı büyüyorlar :S Geçen elimi ısırdılar 
Ayrıca 3 sene öncede bi su kaplumbağası almıştım. Kabuk boyu 1 cm civarındaydı. Bugün ise 21 cm
( Pirana ve kaplumbağa akvaryumlarının resimlerini koyarım bugün. )
Veterinere götürebilirsin. Sanırım o tarz ilaçlar veriyor onlar. Gelişmesini engelliyor. - 16-06-2010, 12:55:39NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piranaları merak ettim hocam? Affınıza sığınarak resim rica edebilirmiyim
- 16-06-2010, 13:13:53Üyeliği durdurulduArkadaşlar Rica Ediyorum Kertenkele Demeyin ŞunaBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta sen gunde 15 saat dolaşıyorsun ama ben 15 dk ancak cıkıyorum dışarı fazla gezmeyı sevmem ben cıkarsam aksu'yun oraya felan gidiyorum veyada yenişehir çevresınde geziyorum - 16-06-2010, 13:27:24Üyeliği durdurulduKendi akvaryumumdan gün içerisinde resimler koyacağım ama piranalar aşağıdaki verdiğim resimdeki piranayla aynı cins.MeqaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Açıkcası bu cins hakkında pek bilgim yok. Bende arkadaşımdan aldım.
Pygocentrus nattereri ' den besliyordum eskiden. Oda bayağı bir agresif bir pirana türü.
- 16-06-2010, 13:36:30camı çerçeveyi parçalar bu, karada bile terör estirirNetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer daha fazlada olmazsa bizimkini kısırlaştıracam 
