• 29-05-2010, 12:36:13
    #10
    Bu yazıyı ruslar yazmış , kişi tercüme etmiş arkadaşlar.
  • 29-05-2010, 12:42:31
    #11
    bu maddeler Türkiye'de de var fakat Rusya'ya oranına bakarsak yok denebilir
  • 29-05-2010, 14:14:16
    #12
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu maddeyi yazan bir kaç ay türkiyede kalmış gurbette falan yazıyor mazlumu getirin bana
  • 29-05-2010, 18:30:08
    #13
    Ne güldüm ya bu maddeleri okurken.

    Evet rusyadan biri yazmış bizimkiler tercüme etmiş. Büyük ihtimal ile bir turizm acentası fln yazmıştır. Yoksa orda yazanların %90 Türkiye değil.

    Türkiye rusya arasında en büyük farklar suç oranı diyebiliriz. Ama onun dışında aslında mesela politik yönden bizden iyi olabilirler bizde coğrafya yönünden iyiyiz. Ama yukarda yazılanların çoğunluğu palavra.

    14 yıldır Türkiye'de yaşıyorum bu yazılanlar sadece Antalya'yı kapsasa bile yine doğru olmaz.
  • 29-05-2010, 18:57:51
    #14
    Herşeye ramen Canım Türkiyem ya
  • 05-08-2010, 02:23:37
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülkesini sevmeyen çok nankör varmış burda bunu öğrendim.
  • 05-08-2010, 02:27:57
    #16
    38-benim ülkemde komşusunun aç olduğunu bildiği halde kendi karnını doyurup uyumaz kimse. 1 tabak yemekle kapınızı çalar komşunuz. benim ülkemde merhamet var, şefkat var, yardım sever sayısız insan var..
  • 05-08-2010, 02:34:37
    #17
    zaten SAÇMA diye ruslar bile yazmışlar, resmin altındaki yazıyı okumadınız mı

    Alıntı
    Rusya'daki internet sitelerinde dolaşan "Türkiye'de yaşamak için 37 neden" başlıklı bir yazı tartışma yarattı.

    Yazı, Türkiye'de yaşamanın olumlu yanlarını anlatıyor.

    Aslında Rusya'yı eleştirmek için yazıldığı sanılan yazı, Türkiye'yi bilen Ruslar tarafından ise "gerçekten çok uzak" bulunuyor.


    İşte "turkey.ru" sitesinde de yer alan "Türkiye'de yaşamak için 37 neden"..
    http://www.milliyet.com.tr/fotogaler...cin-37-neden/1
    diye yazmış zaten,
  • 05-08-2010, 02:45:04
    #18
    Üniversiteye evlenmek ya da askerden kaçmak için değil, topluma faydalı bir meslek edinmek için gidiyorlar.
    evet bu kısmen doğru.(çünkü onlarda bu oran bizdekinden daha fazla)
    Ama benim memleketim cennet, hiçbirşeye değişmem, bu ülke ne zaman kendi yeraltı zenginliklerini kullanmaya başladı,kendi üretmeye başladı, o zaman daha modern, daha üretici daha az işsiz, olan bir ülke olacak. Ta ki o başbakan bu ülkenin başına gelene kadar.