Üniversiteye evlenmek ya da askerden kaçmak için değil, topluma faydalı bir meslek edinmek için gidiyorlar.
evet bu kısmen doğru.(çünkü onlarda bu oran bizdekinden daha fazla)
Ama benim memleketim cennet, hiçbirşeye değişmem, bu ülke ne zaman kendi yeraltı zenginliklerini kullanmaya başladı,kendi üretmeye başladı, o zaman daha modern, daha üretici daha az işsiz, olan bir ülke olacak. Ta ki o başbakan bu ülkenin başına gelene kadar.