Konu
Türkiye'de yaşamak için 37 neden
05-08-2010, 02:27:57
#16
teknohaberci
38-benim ülkemde komşusunun aç olduğunu bildiği halde kendi karnını doyurup uyumaz kimse. 1 tabak yemekle kapınızı çalar komşunuz. benim ülkemde merhamet var, şefkat var, yardım sever sayısız insan var..