• 29-05-2010, 10:48:04
    #1
    gazetelere göz gezdirirken gördüm tıkalyım dedim resimlerin altında yazanları görünce paylaşayım dedim.

    http://www.milliyet.com.tr/fotogaler...cin-37-neden/1
  • 29-05-2010, 10:52:18
    #2
    bu 37 madde nereyi anlatıyor?
  • 29-05-2010, 11:00:02
    #3
    1-2 madde hariç doğru bence

    o madde ise 3 kuruş için adam kesmiyorlar yazmış öyle bir kesiyorlarki
  • 29-05-2010, 11:10:13
    #4
    Çalılıklar arasından alkolikler ve uyuşturucu kullananlar çıkmıyor. Evlerin girişi temiz. Üniversitelerde alkol partilerini yayınlayan milliyet
    İnsanı bezdiren evsizler, yoksullar ve çingeneler yok. Çingeneler heryerde evsizlere üzülüyorum ama var
    Komünistlerle faşistler elde bayrak dolaşmıyor. Yok yaaa,
    Votka değil, lale ülkesi. Tabi tabi hiç votka yok hep güllük gülistanlık
    Kurallara uymayan sirenli Mercedesler yok. tabi tabi
    Suç oranı her yıl iki kat artmıyor. Bu adam hiç gazete okumuyor haber izlemiyor anlaşılmıştır, her haberin içerisinde bir cinayet var artık
    Üniversiteye evlenmek ya da askerden kaçmak için değil, topluma faydalı bir meslek edinmek için gidiyorlar.
    Doktorlarla öğretmenlere saygı duyuyorlar. Hastanelere ve Okullara bi git bakalım, doktor dövmeyen yada doktora bağırmayan bir vatandaş var mı
    Ekranda beş dakikada bir kepek şampuanı ve kanatlı kadın bağı reklamı yok. tamam bu adam tv de izlemiyormuş
    Valiler ve belediye başkanları insanları öldürmüyor, rüşvet almıyor. Daha yeni Antalya Belediye başkanının adamı büyük bir lokantanın %65 kazancını isterken gizli kameraya çekildi ve ispatlandı
    Seri katiller yok.
    Nehirler mikrop yuvası değil Kısmen doğru
    Domuz yemiyorlar Artık yiyen çok, bilmeden de yiyoruz siz halen yemiyoruz sanın
    AIDS'li ve veremli sayısı Afrika'dakinden çok değil. AIDS li rus kızlarının ülkemize girmesinden önceydi o
    Ticarette rakipler birbirlerini öldürtmüyor saçmalamış
    Hakkını aramak için haydutlara gitmek gerekmiyor. Çek senet paranı alamadığın kimse yok senin
    En önemlisi, başka bir Tanrıya inansalar da Türkiye'de iman var. bunun açıklamasını da aşağıda yaptım

    Bu haberi hazırlayan hangi Türkiye'de yaşıyor acaba. Tamam bende Ülkemi seviyorum ama bu yukardaki saydıkları tamamen saçmalıktan başka birşey değil. Zaten son noktayı koyması saçma başka Tanrı ne demek yahu BAŞKA TANRIYA inansalarda Türkiye'de iman var, ******** herif bu sözü %99 u Müslüman olan bir ülke için nasıl kullanıyorsun, yani herkesin inandığı bi tanrı var ama Türkler başka bir tanrıya tapıyor demek gibi algılanıyor. Salakça yapılmış bir haber.
  • 29-05-2010, 11:21:00
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haberi yazan kişi ya Bebek'te yada doğunun en ucunda yaşıyor ve televizyon izlemiyor.
    Çoğu yazan Türkiye'de oluyor.

    Alıntı
    Doğaüstü yetenekli olduğunu iddia edenler yok.
    Doktorlarla öğretmenlere saygı duyuyorlar.
    gibi...
  • 29-05-2010, 11:23:43
    #6
    Bu arkadaş bu makalayi yazarken büyük ihtimal, ajansın 50. katında maaş primini yeni almış kahvesini tatlı tatlı yudumluyormuş galiba
  • 29-05-2010, 11:23:59
    #7
    yazdığım cevabı düzenledim, yanlış anlaşılmasını istemiyorum.
  • 29-05-2010, 11:25:38
    #8
    Bide kış mevsimi yok denmiş.Ben başka ülkede mi yaşıyorum acaba?
  • 29-05-2010, 11:31:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Duvarlarında küfürlü yazılar yok.
    Bunlar Hiç Cami Tuvaletine Girmemişler