zaten SAÇMA diye ruslar bile yazmışlar, resmin altındaki yazıyı okumadınız mı

Alıntı
Rusya'daki internet sitelerinde dolaşan "Türkiye'de yaşamak için 37 neden" başlıklı bir yazı tartışma yarattı.

Yazı, Türkiye'de yaşamanın olumlu yanlarını anlatıyor.

Aslında Rusya'yı eleştirmek için yazıldığı sanılan yazı, Türkiye'yi bilen Ruslar tarafından ise "gerçekten çok uzak" bulunuyor.


İşte "turkey.ru" sitesinde de yer alan "Türkiye'de yaşamak için 37 neden"..
http://www.milliyet.com.tr/fotogaler...cin-37-neden/1
diye yazmış zaten,