• 25-05-2010, 19:51:32
    #10
    Böyle Bir aşkı neden ben bulamam...

    Bende içimi dökmek istiyorum ama gerçekten anlatılacak gibi şeyler değil 6 yıllık sevgilim kalktı pazar gecesi Allah'sız kitapsız ağzına geleni saydı..

    Gerçekten okudukca tüylerim diken diken oldu
  • 25-05-2010, 20:02:42
    #11
    Kelimelerle anlatmaya yetmez aslında gerçekten çok zor bir durum. Allah rahmet eylesin. Allah geride kalanlara sabır versin..

    Allah'tan her zaman hayırlısını istemek lazım.. Bu dünya da beraber olamadınız ama umarım ahirette ömür boyu beraber olursunuz..
  • 25-05-2010, 20:04:23
    #12
    burdaindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle Bir aşkı neden ben bulamam...

    Bende içimi dökmek istiyorum ama gerçekten anlatılacak gibi şeyler değil 6 yıllık sevgilim kalktı pazar gecesi Allah'sız kitapsız ağzına geleni saydı..

    Gerçekten okudukca tüylerim diken diken oldu

    İzmir Şubesi
    YaÅŸ: 45
    Mesajlar: 34
    iTrader Puanı: (0)
    iTrader Feedback: (0%)
    Rep puanı: 68

    hocam sizin direk evlilik olayına girmeniz lazım

    -----


    bu arada allah sabır versin. başa gelen çekilir. yapcak birşey yok hocam
  • 25-05-2010, 20:12:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayatta hiç yaşamak istemediğim acıdır bu..
  • 25-05-2010, 20:20:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061089858-post46.html

    Canınızdan çok sevdiğiniz kız arkadaşınız vefat etmiş, siz masaüstü resmim acaba nasıl diye paylaşım falan yapıyorsunuz, anlamadım bu işi. Enteresan.

    Edit: Olay ne zaman oldu? Eskiyse niye şimdi açıldı konu, merak ettim sadece..
    Bu olayın olduğu 1 yıl kadar oluyor
  • 25-05-2010, 20:22:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Diğer arkadaşlarada yorumları için teşekkür ederim Allah size ve sevdiklerinize uzun ömür versin, evet hikayedeki benim, blogumda arkadaşımmış gibi gösterdim.
    Erkan Ocaklı - Ezanlar bizim için yalnızken dinlediğimde göz yaşlarıma mani olamıyorum, o benim gülümdü, hayallerimiz vardı o kadar çok seviyordum ki anlatamam, peşinden gitmek için girişimde bulunmadımmı sanıyorsunuz? Ama her girişmide bulunduğumda aklımı kullanıp vazgeçtim, Allah size yaşatmasın abilerim, kardeşlerim.
  • 25-05-2010, 20:26:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Anlatsam roman olur derlerya, valla ben anlatsam roman değil ansiklopedi olur, o kadar çok seviyordum ki anlatamam, ilk kez r10 da anlatıyorum bu olayı, çünkü biliyorum ki benim abilerim kardeşlerim bana destek olurlar, rahmet dilerler.
  • 25-05-2010, 20:29:43
    #17
    Allah rahmet eÄŸlesin
  • 25-05-2010, 20:59:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eÄŸlesin
    Allah sana uzun ömür versin.