Anlatsam roman olur derlerya, valla ben anlatsam roman değil ansiklopedi olur, o kadar çok seviyordum ki anlatamam, ilk kez r10 da anlatıyorum bu olayı, çünkü biliyorum ki benim abilerim kardeşlerim bana destek olurlar, rahmet dilerler.