• 30-05-2010, 04:40:55
    #37
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terk edip gitmesinden başkasının olmasındansa beni severken ölmesini tercih ederim açıkcası. Allah sabır versin
    Aynen. Allah rahmet eylesin.
  • 10-06-2010, 01:57:35
    #38
    Allah rahmet eylesin, umarım öbür tarafta kavuşursunuz birbirinize.

    Her ne kadar sevdiğim kişiyle yıllardır beraber olamasamda, arada düşünürüm. Bir gün bana onun böyle bir haberi gelse ne yaparım ne ederim diye. Fakat çıkar bir yol bulamam, çok zor bir durum. ALLAH size, ailesine ve tüm sevenlerine sabır versin.
  • 10-06-2010, 02:37:54
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin. Bu acıyı Allah kimseye tattırmaz umarım.
  • 10-06-2010, 02:59:37
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Saolun arkadaşlar
  • 10-06-2010, 04:59:01
    #41
    yıkıldım... diyecek söz bulamıyorum.
  • 10-06-2010, 05:07:04
    #42
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla anne baba aile neysede boyle durumlarda es ve sevgilin ardinda birakip gitmek/kalmak zor. Allah yardimcisi olsun arkadasinin Allahda kiza rahmet eylesin bulusacaklar birgun elbet ..
  • 10-06-2010, 12:56:40
    #43
    Allah rahmet eylesin okuduktan sonra ağlıyasım geldi çok ciddiyim
  • 10-06-2010, 13:56:26
    #44
    Allah rahmet eylesin,
    Çok acı bir durum kardeşim. Unutmaya çalışmalısın. Kendini daha fazla üzme. Allah yardımcın olsun.
  • 10-06-2010, 18:26:15
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Tekrar sağolun arkadaşlar