Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1061089858-post46.html

Canınızdan çok sevdiğiniz kız arkadaşınız vefat etmiş, siz masaüstü resmim acaba nasıl diye paylaşım falan yapıyorsunuz, anlamadım bu işi. Enteresan.

Edit: Olay ne zaman oldu? Eskiyse niye şimdi açıldı konu, merak ettim sadece..
Bu olayın olduğu 1 yıl kadar oluyor