Arkadaşlar son 3-4 gündür netim çok yavaşladı. 40 saniyelik video için bile 10 dakika bekler hale geldim. nette araştırdım. şöyle bir açıklama gördüm
8 Megabit paketinde adil kota uygulaması var.15 gb'ı geçerseniz netlimitsizse para ödemezsiniz fakat bağlantı hızınız düşer.
bu doğrumu arkadaşlar?
internetim çok yavaşladı. sorun bu olabilirmi.
6
●363
- 24-05-2010, 15:35:49
- 24-05-2010, 15:41:1115 gb' ı geçtikten sonra modem açıp/kapanırsa düşüyor.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2010, 15:44:37hocam peki ay sonundan sonra yani kotalar sıfırlandıktan sonra. net hızı eski haline dönermi?BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2010, 15:53:12Ben çaktım davayı 15 gbı geçtiğinizde ayın 18-19undan sonra modemlerin kapanmamasına dikkat ediniz. Benim 21de kapandı anında düşürdüler hızı
- 24-05-2010, 15:59:19tamm hocam sağolsın..BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle