• 24-05-2010, 15:35:49
    #1
    Arkadaşlar son 3-4 gündür netim çok yavaşladı. 40 saniyelik video için bile 10 dakika bekler hale geldim. nette araştırdım. şöyle bir açıklama gördüm

    8 Megabit paketinde adil kota uygulaması var.15 gb'ı geçerseniz netlimitsizse para ödemezsiniz fakat bağlantı hızınız düşer.

    bu doğrumu arkadaşlar?
  • 24-05-2010, 15:41:11
    #2
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son 3-4 gündür netim çok yavaşladı. 40 saniyelik video için bile 10 dakika bekler hale geldim. nette araştırdım. şöyle bir açıklama gördüm

    8 Megabit paketinde adil kota uygulaması var.15 gb'ı geçerseniz netlimitsizse para ödemezsiniz fakat bağlantı hızınız düşer.

    bu doğrumu arkadaşlar?
    15 gb' ı geçtikten sonra modem açıp/kapanırsa düşüyor.
  • 24-05-2010, 15:44:37
    #3
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gb' ı geçtikten sonra modem açıp/kapanırsa düşüyor.
    hocam peki ay sonundan sonra yani kotalar sıfırlandıktan sonra. net hızı eski haline dönermi?
  • 24-05-2010, 15:45:00
    #4
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki ay sonundan sonra yani kotalar sıfırlandıktan sonra. net hızı eski haline dönermi?
    Evet.
  • 24-05-2010, 15:53:12
    #5
    Ben çaktım davayı 15 gbı geçtiğinizde ayın 18-19undan sonra modemlerin kapanmamasına dikkat ediniz. Benim 21de kapandı anında düşürdüler hızı
  • 24-05-2010, 15:59:19
    #6
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.
    tamm hocam sağolsın..
  • 24-05-2010, 16:08:46
    #7
    Kardeşim aynısı bana da olmuştu hız testi yaptım 200 lerde seyrediyordu ama normali 800 olması gerekiyodu, ttneti aradım ve 1 saate sorun çözüldü.