Arkadaşlar son 3-4 gündür netim çok yavaşladı. 40 saniyelik video için bile 10 dakika bekler hale geldim. nette araştırdım. şöyle bir açıklama gördüm

8 Megabit paketinde adil kota uygulaması var.15 gb'ı geçerseniz netlimitsizse para ödemezsiniz fakat bağlantı hızınız düşer.

bu doğrumu arkadaşlar?