BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gb' ı geçtikten sonra modem açıp/kapanırsa düşüyor.
hocam peki ay sonundan sonra yani kotalar sıfırlandıktan sonra. net hızı eski haline dönermi?