Konu
internetim çok yavaşladı. sorun bu olabilirmi.
24-05-2010, 15:44:37
#3
Maximusfel
BarCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 gb' ı geçtikten sonra modem açıp/kapanırsa düşüyor.
hocam peki ay sonundan sonra yani kotalar sıfırlandıktan sonra. net hızı eski haline dönermi?