Konu
internetim çok yavaşladı. sorun bu olabilirmi.
24-05-2010, 16:08:46
#7
aselsoft
Kardeşim aynısı bana da olmuştu hız testi yaptım 200 lerde seyrediyordu ama normali 800 olması gerekiyodu, ttneti aradım ve 1 saate sorun çözüldü.