Konu
internetim çok yavaşladı. sorun bu olabilirmi.
24-05-2010, 15:53:12
#5
DarksPrince
Ben çaktım davayı 15 gbı geçtiğinizde ayın 18-19undan sonra modemlerin kapanmamasına dikkat ediniz. Benim 21de kapandı anında düşürdüler hızı