Anket Lisenin en zor dersi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 134
Lisenin en zor dersi?
Coğrafya
%2,24 (3 Oy)
Matematik
%27,61 (37 Oy)
Edebiyat
%6,72 (9 Oy)
Dil ve Anlatım
%1,49 (2 Oy)
Tarih
%4,48 (6 Oy)
Biyoloji
%3,73 (5 Oy)
Geometri
%11,94 (16 Oy)
Fizik
%15,67 (21 Oy)
İngilizce
%1,49 (2 Oy)
Kimya
%12,69 (17 Oy)
Hepsi zor
%5,97 (8 Oy)
Hiç biri zor değil
%5,97 (8 Oy)
  • 10-05-2010, 21:38:35
    #10
    Geometri,matematik,kimya,fizik
  • 10-05-2010, 21:40:21
    #11
    Googledan anketlere biraz baktığımda hepsi fizik diyor aslında en kolay ders fizik bence.
    En zor ders edebiyat çok sinir oluyorum sayısaldada kurtulamıyorum dersten.
  • 10-05-2010, 21:42:02
    #12
    Öğrencisine göre değişecektir birde hocasına görede değişebilir kimi hoca biraz kasar derste ben sadece lise zamanımı hatırladım derslerden korkan biri değildim iyidi derslerim şuan aklıma geldi çalışırken kasıldığım belki tek ders biyolojiydi.coğrafya tarih bile insana birşeyler katıyordu hayattan geçmişten birşeyler buluyordun ama biyolojide napcam ben doktormu olcam dediğim oluyordu biyolojiye karşı önyargım vardı hep beni derside sınavlarıda kasardı geçsem yeter dediğim dersti lise zamanındayken tabi yıllar geçti
  • 10-05-2010, 21:42:42
    #13
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sinir oldugum Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi olduğu için bundan her sene mutlaka 1 alırım. Dua ezberleyerek 3'e çıkartıyorum.. Gerisi kolay hepsi
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi.
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende göremedim .En zor ders olarak buna oy verirdim.
    Şakamı yapıyosunuz ???
  • 10-05-2010, 21:42:59
    #14
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googledan anketlere biraz baktığımda hepsi fizik diyor aslında en kolay ders fizik bence.
    En zor ders edebiyat çok sinir oluyorum sayısaldada kurtulamıyorum dersten.
    Bu sene çorba gibi bi fizik gördük artı hocada bi acaip anlattı ve şuan fiziğe sövüyorum.
  • 10-05-2010, 21:43:28
    #15
    edebiyat tı bizde sözel
  • 10-05-2010, 21:44:28
    #16
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrencisine göre değişecektir birde hocasına görede değişebilir kimi hoca biraz kasar derste ben sadece lise zamanımı hatırladım derslerden korkan biri değildim iyidi derslerim şuan aklıma geldi çalışırken kasıldığım belki tek ders biyolojiydi.coğrafya tarih bile insana birşeyler katıyordu hayattan geçmişten birşeyler buluyordun ama biyolojide napcam ben doktormu olcam dediğim oluyordu biyolojiye karşı önyargım vardı hep beni derside sınavlarıda kasardı geçsem yeter dediğim dersti lise zamanındayken tabi yollar geçti
    Katılıyorum çok ezbere dayalı bir ders ve hocamızda çok kasıyor 12 sınıfa giriyor 1 üniteden 12 sınıfada ayrı ayrı sorular hazırlıyor ve derste bize hiç söz hakkı vermiyor dolaysıyla derste çok kasılıyoruz.
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene çorba gibi bi fizik gördük artı hocada bi acaip anlattı ve şuan fiziğe sövüyorum.
    Hocasına göre değişiyor fiziğe antileşmenin anlamı yok
  • 10-05-2010, 21:51:24
    #17
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakamı yapıyosunuz ???
    Hayır. Yapalım mı?
  • 10-05-2010, 21:51:27
    #18
    Tarih tek yapamadığım ders.. çalış çalış olmuyor yinede hocadan mı kaynaklanıyor acaba tüm sınıfın öğrencilerinde tarih dersi 3 ve aşağısı