pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sinir oldugum Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi olduğu için bundan her sene mutlaka 1 alırım. Dua ezberleyerek 3'e çıkartıyorum.. Gerisi kolay hepsi
BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi.
HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende göremedim .En zor ders olarak buna oy verirdim.
Şakamı yapıyosunuz ???