Googledan anketlere biraz baktığımda hepsi fizik diyor aslında en kolay ders fizik bence.
En zor ders edebiyat çok sinir oluyorum sayısaldada kurtulamıyorum dersten.
Bu sene çorba gibi bi fizik gördük artı hocada bi acaip anlattı ve şuan fiziğe sövüyorum.