Öğrencisine göre değişecektir birde hocasına görede değişebilir kimi hoca biraz kasar derste ben sadece lise zamanımı hatırladım derslerden korkan biri değildim iyidi derslerim şuan aklıma geldi çalışırken kasıldığım belki tek ders biyolojiydi.coğrafya tarih bile insana birşeyler katıyordu hayattan geçmişten birşeyler buluyordun ama biyolojide napcam ben doktormu olcam dediğim oluyordu biyolojiye karşı önyargım vardı hep beni derside sınavlarıda kasardı geçsem yeter dediğim dersti lise zamanındayken tabi yıllar geçti