KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrencisine göre değişecektir birde hocasına görede değişebilir kimi hoca biraz kasar derste ben sadece lise zamanımı hatırladım derslerden korkan biri değildim iyidi derslerim şuan aklıma geldi çalışırken kasıldığım belki tek ders biyolojiydi.coğrafya tarih bile insana birşeyler katıyordu hayattan geçmişten birşeyler buluyordun ama biyolojide napcam ben doktormu olcam dediğim oluyordu biyolojiye karşı önyargım vardı hep beni derside sınavlarıda kasardı geçsem yeter dediğim dersti lise zamanındayken tabi yollar geçti
Katılıyorum çok ezbere dayalı bir ders ve hocamızda çok kasıyor 12 sınıfa giriyor 1 üniteden 12 sınıfada ayrı ayrı sorular hazırlıyor ve derste bize hiç söz hakkı vermiyor dolaysıyla derste çok kasılıyoruz.
Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene çorba gibi bi fizik gördük artı hocada bi acaip anlattı ve şuan fiziğe sövüyorum.
Hocasına göre değişiyor fiziğe antileşmenin anlamı yok