mcemrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimsesiz Arkadaşimiz İçin Yardim Topluyorum Asker
17
●1.118
- 25-04-2010, 16:58:44neden uzatıyorsunuz ki?Gönül işi sonuçta siz mesajınızı yazın isteyen yardım etsin isteyen etmesin.Bu işi gerçek ortamda yapın desem eminim kimse kılını sallamaz.Biraz hassas konular bunlar elinizde ne yardıma dair belge vs. birşey yok sanırım.Lütfen sanal ortamdaki arkadaşları keriz yerine koymayalım.Size sokakta biri yardım topluyoruz dese elde ne kağıt ne bir belge ne gözüyle bakarsınız?Belki de doğruyu söylüyorsun ama lütfen artık sanal ortamda milleti sömürmeyin.Ayrıca üslerinize yardım kurumlarına ve zengin yardımseverlere bu konuyu iletebilirsiniz.Burdaki insanların halini görüyorsunuz herkes ne işlerle uğraşarak para kazanmaya çalışıyor.Buradaki arkadaşların çoğu kendini zor doyuruyor.Selametle...
- 25-04-2010, 17:10:21Üyeliği durdurulduMuallak ve ucu açık konular...Bu gibi işlerde eğer yardıma muhtaç kişi gurur meselesi yapmayacaksa TC kimlik numarası ve banka hesabı ile adres bilgilerini burada verirse daha sağlam ve inandırıcı olacağı kanaatindeyim..Yanlış anlaşılmasın ben burada bahsi geçen arkadaşın da yardıma muhtaç olduğuna inanıyorum lakin bu tarz çok konu açıldı ve pek rağbet olmadı..Demekki metod yanlıştı belli bir çerçevede yapılsa bu iş hem yardım sahibinin ihtiyacı giderilmiş olur hem de yardım edenler sevaba girmiş olur....
- 09-05-2010, 20:39:58kesinlikle katılıyorum, bunu söyledikten sonra halen belirli şartları yerine getirmediyseniz insanlar iyice güvensizlikle bakacaktır size. Bu tür konular insanların dini, insani duygularını körertiyor, ne bilim facebookta görüyoruz Allah için 1 milyon kişi arıyoruz, ya mübarek insan Allah'ı kullanarak reklam yapıyoruz desene şuna sen, neyse farklı bir konuya dalmak istemiyorum da, belgen vs. varsa belediyeler artık bu konularda çok duyarlı. Ben Çekmeköy'de oturuyorum eski yerim Tuzla. Tuzla belediyesinde çok değerli bir abim böyle ihtiyaç sahiplerini araştırma bölümünde, sürekli yanına gider sohbet ederim kendisiyle, inan bana ne kadar ihtiyaç sahibi geliyor biliyor musun. İnsan ibret için oturacak oraya neler görürsün, tabi ihtiyaç sahibi olmayıp da birşeyler koparmaya çalışan şerefsizlerde var tabi (sözüm meclisten dışarı) Şimdi senin konuna gelelim.FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende askerlik yaptım 82/1 B grubu. Tam benim askerlik dönemimde düştü askerlik 18 ay başladık 15 yaptık çıktık. Burada askerliğini yapmış çok kişi var. Askerde neye ihtiyacın var onu bi gözden geçirelim.
1. Yemek - Askeriye veriyor
2. Sigara - Eğer paraya ihtiyacın varsa içmeyeceksin
3. Yatacak yer - zaten askerde koğuşlar var
4. Çarşı izninde gezme - Araba parası bi çay toplam 5 lira tutmaz askeriye zaten 10 küsür lira veriyordu benim zamanımda bu bile yeter.
5. Mektup - Artık ücretiz diye biliyorum
6. Telefon - Askerde telefon kartımı ihtiyacı olanlardan hiç sakınmadım ben, kendimi övmüyorum yanlış anlaşılmasın sadece olan birşeyi söyledim böyle arkadaşları tanıyroduk zaten
7. Kantin gideri - Param olmadığında kantine uğramazdım paramın olmadığı günlerde utanacak birşey olmadığını biliyordum.
Yukarda saydığım maddelerden unuttuklarımda vardır ama ben İzmir Yeni Foça da yaptım acemi birliğimi 28 günlük acemi asker dönemimde 2 çarşı yaptım, tam 75 lira harcadım (dönüş biletim dahil İstanbul'a çıkmıştı usta birliğim) Usta birliğindeki yaklaşık 14 ay da gezici tabur olduk bi Kırklareline gittik bi İstanbul'a döndük bu dönem içerisinde de yanlış hatırlamıyorsam 1500 lira harcamamışımdır. Konuyu çok uzattım bi söyledim bin ah işittim de deme, sen kendince bir sorumluluk üstlenmeye çalıştın ama yanlış yerde arıyorsun bu hakkı. Askerlerimize can feda ama verdiğimiz vergilerle zaten yeterince bakılıyorlar.
Hakkınızı helal edin çok uzun yazdım. - 10-05-2010, 14:36:47Üyeliği durdurulduBenim Anlamadığım SAdece ben Yardım Etmek istiyorum kardeş yardim edeyim yada ben yardim etmek istemiyorum sağol dmeeni allah için yardim edeceksin benim içinmi yardım edeceksin niye yorum yapiyorsunki sadece yardim etmek istiyorsan yeterli hiçmi allah korkunuz yok böyle seyler ayip seyler sadece ALLAH İÇİN
- 10-05-2010, 14:45:59Ben bir enayilik yaptım ama Allah için böyle birşey var mı kardeşim Allah'ın adını anarak zan altında neden bırakıyorsun bizi. konuya yorum yaptım sen hala Allah için diyorsun. Oldu bana da Allah için yardım et, neyin var Allah için işte
konunun kapatılması en doğru hareket olacaktır.
- 12-05-2010, 14:29:38Üyeliği durduruldukardeşim enayilik felan değil sadece yardım etmek istiyorum kardeş 5 tl yardım ediyorum yeterli dir ben 20 tl yardım ettim enayimi oldum hayır cünkü ben bizzat gözümle gördüm kendi devrem siz göremediğiniz için haklısınz ama uzatmanın anlamı yok az sadaka cok bela başımızdan def eder kardeşim ben 5 tl yardım edeyim dersin 5 tl ile zengin yada fakir olacak değilsin yadelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunun kapatılması en doğru hareket olacaktır.