delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir enayilik yaptım ama Allah için böyle birşey var mı kardeşim Allah'ın adını anarak zan altında neden bırakıyorsun bizi. konuya yorum yaptım sen hala Allah için diyorsun. Oldu bana da Allah için yardım et, neyin var Allah için işte konunun kapatılması en doğru hareket olacaktır.
kardeşim enayilik felan değil sadece yardım etmek istiyorum kardeş 5 tl yardım ediyorum yeterli dir ben 20 tl yardım ettim enayimi oldum hayır cünkü ben bizzat gözümle gördüm kendi devrem siz göremediğiniz için haklısınz ama uzatmanın anlamı yok az sadaka cok bela başımızdan def eder kardeşim ben 5 tl yardım edeyim dersin 5 tl ile zengin yada fakir olacak değilsin ya