Kimsesiz Arkadaşimiz İçin Yardim Topluyorum Asker
17
●1.118
- 25-04-2010, 11:22:23Üyeliği durdurulduKimsesiz Arkadaşimiz İçin Yardim Topluyorum Asker Devre kaybı olarak askere alındım burada kimsesiz babasi yok yardım edecek kimsesi yok bir arkadaşim için cebinde beş kuruş parasi yok kendisi için yardim topluyorum ben bile yardim ettim etmek isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum önemli olan nasıl ne kadar yardım edeceğiniz değil 1 tl bile yardım etseniz 100 tl bile etseniz hepsinin sevabi günahi size allah şimdiden razı olsun sizlerden cevap bekliyorum R10.net AİLESİ
- 25-04-2010, 14:31:50Üyeliği durdurulduBen Kendim Bile Yardım ediyorum msn den her yerden bizzat kendim gördüğüm için Allah Üzerine Yemin Ederimki Zor durumda oldugu içindir Bir cıkarım yada elde etmek gibi bir amacım yoktur yardım yapmam yapmanıza aracı olmam cok iyi birisi kader kısmet niyet
- 25-04-2010, 14:48:38R10.net 2008 yıllında tişört yaptırdı üyeler ve belli bir kısmı yanılmıyorsam 5TL/(tişört başı) kısmı lösev hesaplarına r10.net üyeleri diye açıklama ile yatırılması gerekiyordu parayı yatırması gereken kişi yatırmamıştı ama ben ve bir kaç kişi demiştik bu para yatmaz neyse adama dekont koyamamıştı 2-3 ay sonra bu ortaya çıktı yatmadı sonra ne oldu bilmiyorum para vermedim için takip etmedim buda öyle bir şey olur diye kimse artık güvenmiyor daha yeni bir kız için para toplanıyordu oda yalan çıktı.
- 25-04-2010, 15:24:46Üyeliği durdurulduSAdece Üstümüze Düşeni Yapalimda Gerisi Allah Kerim Kısmet Kısmeti Neyse o olur kısmetı yoksa burada gözüyle görüpte yine vermezler alamaz parayi hesaba yatırırız veririm ondan sonra parasını calarlar kısmeti neyse odur arkadaş şahit benim yani kendim bile biizzat yardım ediyorum 7 mayısta dagıtıma gidecek bilet alamamiş halne cebinde parasi yok oradan usta birliğine gidecek cebinde parası yok yalan felan olacak gibi değil 60 gündür beraberim