Kimsesiz Arkadaşimiz İçin Yardim Topluyorum Asker Devre kaybı olarak askere alındım burada kimsesiz babasi yok yardım edecek kimsesi yok bir arkadaşim için cebinde beş kuruş parasi yok kendisi için yardim topluyorum ben bile yardim ettim etmek isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum önemli olan nasıl ne kadar yardım edeceğiniz değil 1 tl bile yardım etseniz 100 tl bile etseniz hepsinin sevabi günahi size allah şimdiden razı olsun sizlerden cevap bekliyorum R10.net AİLESİ