R10.net 2008 yıllında tişört yaptırdı üyeler ve belli bir kısmı yanılmıyorsam 5TL/(tişört başı) kısmı lösev hesaplarına r10.net üyeleri diye açıklama ile yatırılması gerekiyordu parayı yatırması gereken kişi yatırmamıştı ama ben ve bir kaç kişi demiştik bu para yatmaz neyse adama dekont koyamamıştı 2-3 ay sonra bu ortaya çıktı yatmadı sonra ne oldu bilmiyorum para vermedim için takip etmedim buda öyle bir şey olur diye kimse artık güvenmiyor daha yeni bir kız için para toplanıyordu oda yalan çıktı.