SAdece Üstümüze Düşeni Yapalimda Gerisi Allah Kerim Kısmet Kısmeti Neyse o olur kısmetı yoksa burada gözüyle görüpte yine vermezler alamaz parayi hesaba yatırırız veririm ondan sonra parasını calarlar kısmeti neyse odur arkadaş şahit benim yani kendim bile biizzat yardım ediyorum 7 mayısta dagıtıma gidecek bilet alamamiş halne cebinde parasi yok oradan usta birliğine gidecek cebinde parası yok yalan felan olacak gibi değil 60 gündür beraberim
neden uzatıyorsunuz ki?Gönül işi sonuçta siz mesajınızı yazın isteyen yardım etsin isteyen etmesin.Bu işi gerçek ortamda yapın desem eminim kimse kılını sallamaz.Biraz hassas konular bunlar elinizde ne yardıma dair belge vs. birşey yok sanırım.Lütfen sanal ortamdaki arkadaşları keriz yerine koymayalım.Size sokakta biri yardım topluyoruz dese elde ne kağıt ne bir belge ne gözüyle bakarsınız?Belki de doğruyu söylüyorsun ama lütfen artık sanal ortamda milleti sömürmeyin.Ayrıca üslerinize yardım kurumlarına ve zengin yardımseverlere bu konuyu iletebilirsiniz.Burdaki insanların halini görüyorsunuz herkes ne işlerle uğraşarak para kazanmaya çalışıyor.Buradaki arkadaşların çoğu kendini zor doyuruyor.Selametle...