• 25-04-2010, 11:22:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kimsesiz Arkadaşimiz İçin Yardim Topluyorum Asker Devre kaybı olarak askere alındım burada kimsesiz babasi yok yardım edecek kimsesi yok bir arkadaşim için cebinde beş kuruş parasi yok kendisi için yardim topluyorum ben bile yardim ettim etmek isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum önemli olan nasıl ne kadar yardım edeceğiniz değil 1 tl bile yardım etseniz 100 tl bile etseniz hepsinin sevabi günahi size allah şimdiden razı olsun sizlerden cevap bekliyorum R10.net AİLESİ
  • 25-04-2010, 13:21:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kimse Yokmu:?
  • 25-04-2010, 13:33:54
    #3
    hocam daha önceden buna benzer çok konu açıldı ini ögrencisi için harç parası cart curt ama hepsi uydurma çıktı onun için gümbürtüye gidicektir bu konu
  • 25-04-2010, 13:34:26
    #4
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha önceden buna benzer çok konu açıldı ini ögrencisi için harç parası cart curt ama hepsi uydurma çıktı onun için gümbürtüye gidicektir bu konu
    Bencede :/
  • 25-04-2010, 14:31:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben Kendim Bile Yardım ediyorum msn den her yerden bizzat kendim gördüğüm için Allah Üzerine Yemin Ederimki Zor durumda oldugu içindir Bir cıkarım yada elde etmek gibi bir amacım yoktur yardım yapmam yapmanıza aracı olmam cok iyi birisi kader kısmet niyet
  • 25-04-2010, 14:43:42
    #6
    yok öylesin demiyorum zaten yanlış anlama sadece insanların güvenleri çok sarsıldı bu konuda şuan hesabımda para yok onun için kesin birşey diyemicem
  • 25-04-2010, 14:48:38
    #7
    R10.net 2008 yıllında tişört yaptırdı üyeler ve belli bir kısmı yanılmıyorsam 5TL/(tişört başı) kısmı lösev hesaplarına r10.net üyeleri diye açıklama ile yatırılması gerekiyordu parayı yatırması gereken kişi yatırmamıştı ama ben ve bir kaç kişi demiştik bu para yatmaz neyse adama dekont koyamamıştı 2-3 ay sonra bu ortaya çıktı yatmadı sonra ne oldu bilmiyorum para vermedim için takip etmedim buda öyle bir şey olur diye kimse artık güvenmiyor daha yeni bir kız için para toplanıyordu oda yalan çıktı.
  • 25-04-2010, 14:48:42
    #8
    Allah yardımcısı olsun,Hocam zaten Kimsenin size birşey dedigi yok ancak sizde takdir edersinizki forumda bu şekilde insanların duygularını sömüren kişiler oldu.Bu yüzden tehlikeli konular...
  • 25-04-2010, 15:24:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SAdece Üstümüze Düşeni Yapalimda Gerisi Allah Kerim Kısmet Kısmeti Neyse o olur kısmetı yoksa burada gözüyle görüpte yine vermezler alamaz parayi hesaba yatırırız veririm ondan sonra parasını calarlar kısmeti neyse odur arkadaş şahit benim yani kendim bile biizzat yardım ediyorum 7 mayısta dagıtıma gidecek bilet alamamiş halne cebinde parasi yok oradan usta birliğine gidecek cebinde parası yok yalan felan olacak gibi değil 60 gündür beraberim