Netlimitsiz 8 Paketine Geçtim Netim Gelmiyor Yardım
14
●685
- 16-04-2010, 22:54:19Ne Alaka şimdi? Alt yapı düzenlemesi yapılıyor şuanda. Sözleşmede Gayet açık net ve büyük bir şekilde HIZINIZ SANTRALİN DESTEKLEDİĞİ HIZA GÖRE BELİRLENİR diye yazıyor. Sen bunu okumayıpta o sözleşmeyi imzalayıp 8mbit bağlantı beklersen daha çok beklersin. Bu arada maaşımı aldığımda gayet rahat uyuyorum ve gayet de huzurlu oluyorum. Kimseye istemediği birşey vermiyoruz,kimseden istemediği birşey almıyoruz. Sözleşmelerde herşey ap açık yazılı. Alt tarafı 8 sayfalık bir sözleşme imzalıyorsunuz. Açıp okuma zahmetinde bulunsanız milletin maaşına laf atmazsınız.Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2010, 23:12:41Türkiye de bu işler böyledir_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz üzerine bastıra bastıra söyleyeceksiniz illa yoksa kim yazıyı okur ki? hem de 8 sayfa yazı der geçer herkes... sonra da vay efendim sözleşmeye sonradan eklemişler de bilmem ne denir... alırken sorgulamazsan, aldıktan sonra da pişman olursun tabi 
ben bi ara sormuştum, 8mbit alırsanız, tam olarak 8 kullanırsınız. 8mbit'e kadar alırsanız, ne geliyorsa onu kullanırsınız
- 16-04-2010, 23:17:43seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bazı şeylere itiraz etme hakkına sahiptir mutlaka. Ama kimse benim maaşıma karışma hakkına sahip değildir. Sabah akşam milletin interneti kesilmesin, daha sağlıklı ve verimli çalışsın diye Türk Telekom çalışanlarının tümü bir yerlerini yırtıyor. Ha yokmu yan gelip yatan? elbet var. Ama bu sadece Türk Telekom'da değil, her kurumda var. o 8 sayfalık sözleşmedeki yazıların tamamını adam gibi toplasan bir yere en fazla 3 sayfa yazı çıkar. onuda okuyamıyorsa daha ne yapsın Türk Telekom? - 16-04-2010, 23:22:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu altyapı olayı bence faso fiso. Neden derseniz ben 8 megabitlik tarifeye geçtiğimde 3-4 ay 8 megabiti tam anlamıyla kullandım daha sonra hızım düştü 2 megabite. Arayıp sordum durumu dedilerki sizin hattınız kaldırmıyor
Hoppalaa daha geçen ay kaldıran hat bu ay ne oluysa kaldırmamaya başladı.
siz üzerine bastıra bastıra söyleyeceksiniz illa yoksa kim yazıyı okur ki? hem de 8 sayfa yazı der geçer herkes... sonra da vay efendim sözleşmeye sonradan eklemişler de bilmem ne denir... alırken sorgulamazsan, aldıktan sonra da pişman olursun tabi