Ne Alaka şimdi? Alt yapı düzenlemesi yapılıyor şuanda. Sözleşmede Gayet açık net ve büyük bir şekilde HIZINIZ SANTRALİN DESTEKLEDİĞİ HIZA GÖRE BELİRLENİR diye yazıyor. Sen bunu okumayıpta o sözleşmeyi imzalayıp 8mbit bağlantı beklersen daha çok beklersin. Bu arada maaşımı aldığımda gayet rahat uyuyorum ve gayet de huzurlu oluyorum. Kimseye istemediği birşey vermiyoruz,kimseden istemediği birşey almıyoruz. Sözleşmelerde herşey ap açık yazılı. Alt tarafı 8 sayfalık bir sözleşme imzalıyorsunuz. Açıp okuma zahmetinde bulunsanız milletin maaşına laf atmazsınız.
Türkiye de bu işler böyledir

siz üzerine bastıra bastıra söyleyeceksiniz illa yoksa kim yazıyı okur ki? hem de 8 sayfa yazı der geçer herkes... sonra da vay efendim sözleşmeye sonradan eklemişler de bilmem ne denir... alırken sorgulamazsan, aldıktan sonra da pişman olursun tabi
ben bi ara sormuştum,
8mbit alırsanız, tam olarak 8 kullanırsınız.
8mbit'e kadar alırsanız, ne geliyorsa onu kullanırsınız