Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işe bak ya sen 8mbt internet paketi sunuyorsun ama kullanıcılara 2mbt gönderiyorsun acaba maaş larını aldıklarında gecelri rahat uyuyormu ben genelde sorun oldgunda arıyıp kavga ediyorum düzeliyor dene istersen
Ne Alaka şimdi? Alt yapı düzenlemesi yapılıyor şuanda. Sözleşmede Gayet açık net ve büyük bir şekilde HIZINIZ SANTRALİN DESTEKLEDİĞİ HIZA GÖRE BELİRLENİR diye yazıyor. Sen bunu okumayıpta o sözleşmeyi imzalayıp 8mbit bağlantı beklersen daha çok beklersin. Bu arada maaşımı aldığımda gayet rahat uyuyorum ve gayet de huzurlu oluyorum. Kimseye istemediği birşey vermiyoruz,kimseden istemediği birşey almıyoruz. Sözleşmelerde herşey ap açık yazılı. Alt tarafı 8 sayfalık bir sözleşme imzalıyorsunuz. Açıp okuma zahmetinde bulunsanız milletin maaşına laf atmazsınız.