Bu altyapı olayı bence faso fiso. Neden derseniz ben 8 megabitlik tarifeye geçtiğimde 3-4 ay 8 megabiti tam anlamıyla kullandım daha sonra hızım düştü 2 megabite. Arayıp sordum durumu dedilerki sizin hattınız kaldırmıyor Hoppalaa daha geçen ay kaldıran hat bu ay ne oluysa kaldırmamaya başladı.