seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye de bu işler böyledir siz üzerine bastıra bastıra söyleyeceksiniz illa yoksa kim yazıyı okur ki? hem de 8 sayfa yazı der geçer herkes... sonra da vay efendim sözleşmeye sonradan eklemişler de bilmem ne denir... alırken sorgulamazsan, aldıktan sonra da pişman olursun tabi

Herkes bazı şeylere itiraz etme hakkına sahiptir mutlaka. Ama kimse benim maaşıma karışma hakkına sahip değildir. Sabah akşam milletin interneti kesilmesin, daha sağlıklı ve verimli çalışsın diye Türk Telekom çalışanlarının tümü bir yerlerini yırtıyor. Ha yokmu yan gelip yatan? elbet var. Ama bu sadece Türk Telekom'da değil, her kurumda var. o 8 sayfalık sözleşmedeki yazıların tamamını adam gibi toplasan bir yere en fazla 3 sayfa yazı çıkar. onuda okuyamıyorsa daha ne yapsın Türk Telekom?