Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
34
●1.891
- 09-04-2010, 03:59:04Ey büyük Allahım, ne ne kadar sabırlısın
bilemiyorum sonları nasıl olacak...defalarca şikayet ettim..
- 09-04-2010, 15:13:31Üyeliği durduruldudünden beri bu tür grupların sayfalarını inceliyorum da, ne diyeceğimi bilemiyorum. bu noktada aklıma ahmet turan alkan'ın bir yazısında kullandığı şu birkaç cümle geldi:
bunlar çoluk çocuk. çünkü ortada, ahmet turan alkan'ın bahsettiği zihni tercihten söz etmemize neden olacak bir unsur, işaret, iz, kanıt bulunmuyor.Alıntı
o yüzden hiç sinirlenmeyin lütfen.
son söz: altın çamura bulansa da değerinden birşey yitirmez... - 09-04-2010, 15:47:45yazdıklarını okuyunca içim ürperdi tüylerim diken diken oldu o Ki Ümmetleri için şefahatini saklarken biz ki Ümmetleri onun dinine bile doğru düzgün sahip çıkamıyoruzselimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2010, 16:17:27Sakin olun heyecana hiç gerek yok dünya var olduğu sürece gayrimüslimler her daim olacaktır. Olmazsa cehennem diye bir şeyin olması saçma olurdu. Ha şunuda anladım bu tarz içeriklerin bulunmasına vesile olan yerdede bizim olmamız doğru olmadığı kanatindeyim. Ayrıca orada onlara cevap yazmasak küfretmesek onlarında gurup açacaklarını düşünmüyorum. onların amacı zaten bizi sinirlendirmek. Ayrıca orada Hakk Teala'yı korumak bize düşmez. İnancıma dayanarak biliyorumki herkes yaptıklarının cezasını çekcek. Sürçü lisan ettiysek affola...
+ Hemen malum sitedeki hesabımı dönmemek üzere dondurdum. Kendimce en doğrusu bu olduğu kanatindeyim.
bilemiyorum sonları nasıl olacak...defalarca şikayet ettim..