• 09-04-2010, 03:58:42
    #19
    Vallahi bravo... Düne kadar 90 kişinin gruplardan ve olanlardan haberi yokken, bugün 90bin kişinin haberi oldu, reklamlarını yapmaktan öteye de gitmedi...
  • 09-04-2010, 03:59:04
    #20
    Ey büyük Allahım, ne ne kadar sabırlısın bilemiyorum sonları nasıl olacak...defalarca şikayet ettim..
  • 09-04-2010, 03:59:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Şu sayfaların isimlerini gördükce herşeyden nefret ediyorum bu insanların sosyal hayatı böyle şerefsizlik yaparakmı geçiyor Allah belalarını versin .
  • 09-04-2010, 15:13:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    dünden beri bu tür grupların sayfalarını inceliyorum da, ne diyeceğimi bilemiyorum. bu noktada aklıma ahmet turan alkan'ın bir yazısında kullandığı şu birkaç cümle geldi:

    Alıntı
    Dinsizlik dediğimiz şey, sahibinde mangal gibi bir yürek, dağlar gibi özgüven ve denizler gibi iç tutarlılık gerektiren bir zihnî tercihtir...
    bunlar çoluk çocuk. çünkü ortada, ahmet turan alkan'ın bahsettiği zihni tercihten söz etmemize neden olacak bir unsur, işaret, iz, kanıt bulunmuyor.

    o yüzden hiç sinirlenmeyin lütfen.

    son söz: altın çamura bulansa da değerinden birşey yitirmez...
  • 09-04-2010, 15:45:34
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şikayet ettim ama bunları açanı arastırıp bulmak lazım sonra dovuceksın sabaha kadar
  • 09-04-2010, 15:47:45
    #24
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha lut kavminden daha beter olurduk ama işte Yüce peygamberimiz sabah akşam Allah c.c'a "ey rabbim sen ümmetimi helak etme" diye ağlıyarak dua etmiş.ümmetim , ümmetim diye günlerce secdeden kalkmamış.

    bu grubu açan şerefsizler gibi insanlara bile peygamber efendimiz s.a.v kıyamet günü yüce allahtan ümmetime selamet ver diye dua edicek.

    ne büyüksün ya rasullulah , sen ne kadar yücesin . anam babam sana feda olsun bizleri şefaatinden mahrum etme
    yazdıklarını okuyunca içim ürperdi tüylerim diken diken oldu o Ki Ümmetleri için şefahatini saklarken biz ki Ümmetleri onun dinine bile doğru düzgün sahip çıkamıyoruz
  • 09-04-2010, 15:48:20
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kıyamet yaklaşıyor, vay hallerine..
  • 09-04-2010, 16:08:03
    #26
    Üyeliği durduruldu
    her zaman söyledim yine söylüyorum facebook kapatılsın, allah için şurda kaç bin tane webmaster var, hatrı sayılır kişilerde var, bi facebooka gücümüz yetmiyo yaa.
  • 09-04-2010, 16:17:27
    #27
    Sakin olun heyecana hiç gerek yok dünya var olduğu sürece gayrimüslimler her daim olacaktır. Olmazsa cehennem diye bir şeyin olması saçma olurdu. Ha şunuda anladım bu tarz içeriklerin bulunmasına vesile olan yerdede bizim olmamız doğru olmadığı kanatindeyim. Ayrıca orada onlara cevap yazmasak küfretmesek onlarında gurup açacaklarını düşünmüyorum. onların amacı zaten bizi sinirlendirmek. Ayrıca orada Hakk Teala'yı korumak bize düşmez. İnancıma dayanarak biliyorumki herkes yaptıklarının cezasını çekcek. Sürçü lisan ettiysek affola...
    + Hemen malum sitedeki hesabımı dönmemek üzere dondurdum. Kendimce en doğrusu bu olduğu kanatindeyim.