Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@ - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
34
●
1.891
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
1
2
3
4
09-04-2010, 18:15:42
#28
teknohaberci
cahil cesareti.bilseler zaten bu kadar cesur olmazlardı..
09-04-2010, 18:35:32
#29
was
Üyeliği durduruldu
şu linki kaldırırmısın acayip ayar oldum , hem hit sağlıyorlar hem de linkteki ifadelere bak :S
09-04-2010, 19:14:09
#30
Oktigh
Üyeliği durduruldu
Sayfa Silinmiş arkadaşlar
09-04-2010, 19:21:04
#31
Snopy
Üyeliği durduruldu
Grup kapatılmış
09-04-2010, 19:37:15
#32
haXan1711
Kaldırın şu linki yaa... Linkteki yazı bile insanın sinirlerini bozuyor...
09-04-2010, 20:02:29
#33
teknohaberci
Kapanması iyi hoş da onu nasıl yazabiliyolar anlamıyorum hala.aklım ermiyor utanmaz arlanmaz nankörler.
09-04-2010, 20:05:44
#34
Ouz
Kapatmışlar sanırım
09-04-2010, 20:21:05
#35
trktun
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar geçen gördüm bu yüzden 40000 kişi faceyi kapattırmış. Hala Düşünmeyin bence...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler