Konu
Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
09-04-2010, 20:02:29
#33
teknohaberci
Kapanması iyi hoş da onu nasıl yazabiliyolar anlamıyorum hala.aklım ermiyor utanmaz arlanmaz nankörler.