Konu
Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
09-04-2010, 03:59:04
#20
teknohaberci
Ey büyük Allahım, ne ne kadar sabırlısın
bilemiyorum sonları nasıl olacak...defalarca şikayet ettim..