Konu
Yok böyle adilik şerefsizlik yinemi :@
09-04-2010, 15:45:34
#23
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şikayet ettim ama bunları açanı arastırıp bulmak lazım sonra dovuceksın sabaha kadar