Sakin olun heyecana hiç gerek yok dünya var olduğu sürece gayrimüslimler her daim olacaktır. Olmazsa cehennem diye bir şeyin olması saçma olurdu. Ha şunuda anladım bu tarz içeriklerin bulunmasına vesile olan yerdede bizim olmamız doğru olmadığı kanatindeyim. Ayrıca orada onlara cevap yazmasak küfretmesek onlarında gurup açacaklarını düşünmüyorum. onların amacı zaten bizi sinirlendirmek. Ayrıca orada Hakk Teala'yı korumak bize düşmez. İnancıma dayanarak biliyorumki herkes yaptıklarının cezasını çekcek. Sürçü lisan ettiysek affola...
+ Hemen malum sitedeki hesabımı dönmemek üzere dondurdum. Kendimce en doğrusu bu olduğu kanatindeyim.