• 06-04-2010, 00:12:23
    #1
    arkadaşlar yeni bir klavye aldım üzerinde Vento by asus yazıyor ve klavyede < işareti yok > işreti var kullanabiliyorum > işareti de 1'in üzerinde ve yanında da ünlem işareti var o kadar baktım < işretini bulamadım bu klavyeyi kullanana var mı aranızda kod çalışırken gerçekten çok zor oluyor ne yapmalıyım sizce?unutmuşlar mı < işareti koymayı
  • 06-04-2010, 00:19:13
    #2
    " ve 1 tuşlarını shift ile kullanarak yapabilirsin.
  • 06-04-2010, 00:25:56
    #3
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " ve 1 tuşlarını shift ile kullanarak yapabilirsin.
    hocam nasıl anlamadım shift ile 1 e basınca ünlem çıkıyor nasıl yapacağım benim için çok önemli baya uğraştırıyor beni bu sorun
    klavye bu:
  • 06-04-2010, 00:34:21
    #4
    1 in yanındaki " isaretini koymaya yarayan oyunlarda konsol acmaya yarayan tab tuşunun ustundeki tusa sag taraftaki alt a basılı tutarak basarmısın
  • 06-04-2010, 00:37:36
    #5
    NiqhTBLue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 in yanındaki " isaretini koymaya yarayan oyunlarda konsol acmaya yarayan tab tuşunun ustundeki tusa sag taraftaki alt a basılı tutarak basarmısın
    Hocam valla oldu ya boşuna günhaını aldık koskoca asusun bende diyorum unuttular mı bu adamlar bu tuşu koymayı ohh be büyük dertten kurtuldum ya insan bari işareti yazar değil mi hani bizde bilelim hangi tuş ne işe yarıyor eyw hocam+++rep