Konu
Yeni Aldığım Klavyede < işreti yok:((
06-04-2010, 00:25:56
#3
REY
Kaygusuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
" ve 1 tuşlarını shift ile kullanarak yapabilirsin.
hocam nasıl anlamadım shift ile 1 e basınca ünlem çıkıyor nasıl yapacağım benim için çok önemli baya uğraştırıyor beni bu sorun
klavye bu: