Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
" ve 1 tuşlarını shift ile kullanarak yapabilirsin.
hocam nasıl anlamadım shift ile 1 e basınca ünlem çıkıyor nasıl yapacağım benim için çok önemli baya uğraştırıyor beni bu sorun
klavye bu: