1 in yanındaki " isaretini koymaya yarayan oyunlarda konsol acmaya yarayan tab tuşunun ustundeki tusa

sag taraftaki alt a basılı tutarak basarmısın
Hocam valla oldu ya boşuna günhaını aldık koskoca asusun bende diyorum unuttular mı bu adamlar bu tuşu koymayı ohh be büyük dertten kurtuldum ya insan bari işareti yazar değil mi hani bizde bilelim hangi tuş ne işe yarıyor eyw hocam+++rep