arkadaşlar yeni bir klavye aldım üzerinde Vento by asus yazıyor ve klavyede < işareti yok > işreti var kullanabiliyorum > işareti de 1'in üzerinde ve yanında da ünlem işareti var o kadar baktım < işretini bulamadım bu klavyeyi kullanana var mı aranızda kod çalışırken gerçekten çok zor oluyor ne yapmalıyım sizce?unutmuşlar mı < işareti koymayı