Konu
Yeni Aldığım Klavyede < işreti yok:((
06-04-2010, 00:34:21
#4
BurakNecip
1 in yanındaki " isaretini koymaya yarayan oyunlarda konsol acmaya yarayan tab tuşunun ustundeki tusa
sag taraftaki alt a basılı tutarak basarmısın