Açık Öğretim Fakultesi sınavlarından geliyorum.
İşletme 4. Sınıf Sermaye Piyasası ve Finansal Kurumlar dersim kaldı bir tek.
Hiç beklediğim gibi geçmedi çıkmış sorular'dan çok az sormuşlar bu sene
Herkesi yaktılar bu sene İşletme 3. sınıfım finansal yönetim çok kazıktı, yönetim bilişim sistemlerini yaparım diye hiç çalışmadan girdim oda çok kazıktı.
Fakat bizimde kabahatimiz var, hep çıkmış soruların aynıları çıkar mantığıyla çalıştı tanıdığım herkes ve sonuç hüsran.
Bende Girecem
Geçen sene kaldım 4 dersim var bu senede kalırsam askere gideceğim sanırım bu konuda detaylı bilgiye sahip olan varmı ?
2 Yıl üst üste kalınca askeremi alıyorlar direk ?
Bende Girecem
Geçen sene kaldım 4 dersim var bu senede kalırsam askere gideceğim sanırım bu konuda detaylı bilgiye sahip olan varmı ?
2 Yıl üst üste kalınca askeremi alıyorlar direk ?
ben geçen seneler halkla ilişkiler okuyodum.2 sene üst üste kaldım.Sonra radyo tvye geçtim bu ilk sene gene kalacam gibi seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde