• 04-04-2010, 15:17:32
    #1
    Açık Öğretim Fakultesi sınavlarından geliyorum.
    İşletme 4. Sınıf Sermaye Piyasası ve Finansal Kurumlar dersim kaldı bir tek.
    Hiç beklediğim gibi geçmedi çıkmış sorular'dan çok az sormuşlar bu sene
  • 05-04-2010, 10:42:56
    #2
    Herkesi yaktılar bu sene İşletme 3. sınıfım finansal yönetim çok kazıktı, yönetim bilişim sistemlerini yaparım diye hiç çalışmadan girdim oda çok kazıktı.

    Fakat bizimde kabahatimiz var, hep çıkmış soruların aynıları çıkar mantığıyla çalıştı tanıdığım herkes ve sonuç hüsran.
  • 05-04-2010, 11:07:51
    #3
    Soru kaliplari degismisti sanki onceki yillara gore farklilik gosterdi
  • 28-05-2010, 10:54:56
    #4
    Şimdi sırada finaller var, haftasonu.
    Tüm giren arkadaşlara başarılar. Verebilirsem dersi aralıkta askerim
  • 28-05-2010, 13:05:02
    #5
    Yarın gircez bakalım..
    Başarılar herkese..
  • 28-05-2010, 13:19:05
    #6
    Herkese başarılar ilk notların verdiği rehavetle çalışma isteği 0 şuan
    Biraz internet üzerinden test çözüyorum bakalım ne olacak sonuç.
  • 28-05-2010, 13:42:49
    #7
    Bende Girecem
    Geçen sene kaldım 4 dersim var bu senede kalırsam askere gideceğim sanırım bu konuda detaylı bilgiye sahip olan varmı ?
    2 Yıl üst üste kalınca askeremi alıyorlar direk ?
  • 28-05-2010, 14:06:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Girecem
    Geçen sene kaldım 4 dersim var bu senede kalırsam askere gideceğim sanırım bu konuda detaylı bilgiye sahip olan varmı ?
    2 Yıl üst üste kalınca askeremi alıyorlar direk ?
    ben geçen seneler halkla ilişkiler okuyodum.2 sene üst üste kaldım.Sonra radyo tvye geçtim bu ilk sene gene kalacam gibi seneyede dersleri veremezsem bu sefer başka bir bölüme yeniden kayıt yaparım heralde
  • 28-05-2010, 15:22:18
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sınav yarın herkese başarılar 3 dersim var geçersem 3.cü sınıfım